loading...
سی دی های آموزشی
آسیبی بازدید : 46 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

سایت ساز حرفه ای و ارزان

قیمت: 290000 تومان

با سلام
سایت ساز حرفه ای و ارزان قاصدک بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو دارای کنترل پنل کاملا فارسی و آسان ، کاملا داینامیک و پویا (CMS) با نازلترین قیمت ممکن .

همانگونه که می دانید کلا سایت به دو صورت طراحی می شود
1 - از صفر یا به قول برنامه نویسهای وب از بیس base
2 - استفاده از پروژه آماده ..
حال چه تفاوتی بین این دو سایت قرار دارد ؟

اکثر شرکتهای طراح وب یک یا چند پروژه آماده برای خود از قبل طراحی کرده و دارند که با سفارش مشتری یکم در ظاهر و امکانات سایت بسته به نوع درخواست مشتری تغییر ایجاد کرده و سفارش را ارائه می دهند به فرض مثال سایتهایی مانند سایتهای تبلیغاتی یا دانلود که اکثرا شبیه هم بوده و یک شرکت ممکن است بیش از 100 بار یک سایت را بفروشد .

دومین حالت طراحی یک سایت باز بسته به نوع سلیقه و با امکانات دلخواه مشتری از صفر نوشته می شود که این گونه سایتها برای تحویل دادن هم زمان بیشتری می برد .. مثلا 2 ماه یا بیشتر و هم قیمت بالاتری دارند .. مثلا اگر مثال اول به قیمت 2 میلیون تومان به فروش برسد ، همان سایت یا مشابه آن که از صفر طراحی شده 7 میلیون تومان هزینه می برد که این تنها به درخواست مشتری می باشد .

حال چه تفاوتی بین این دو وجود دارد ؟

اگر از نظر فنی بخواهیم به این قضیه نگاه کنیم که نیاز به توضیح طولانی و فراوان به دلیل تفاوت در برنامه نویسی و بهینه سازی سایت ( سئو ) و همچنین ابزارآلاتی که یک طراح حرفه ای برای مدیر سایت قرار می دهد می باشد که توضیح آن در این صفحه نمی گنجد اما به طور کلی می توان گفت :

چندان تفاوتی بین این دو سایت وجود ندارد چون اصل مطلب محتوای سایت است که توسط صاحب یا مدیر سایت نوشته یا پست می شود می باشد و برای اثبات حرفمان به فرض مثال سایتهای وبلاگدهی را در نظر می گیریم که همه از یک سورس می باشند ولی یک وبلاگ که مشتمل از چند صفحه یک وب سایت با ساب دامین مجزا می باشد ممکن است رتبه و بازدید بسیار بالایی داشته باشد ولی یک وبلاگ دیگر از همان سایت روزانه حتی یک بازدید هم نداشته باشد ..

اما سایتی که ما برای شما در نظر گرفته ایم :

همه این را می دانند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست .. اما سایتی که ما به شما هدیه می دهیم بالغ بر 10 برابر قیمت کنونی ارزش دارد ../ اما ما قصد این را داریم تا شعار هر ایرانی یک وب سایت را جامه عمل بپوشانیم ...
ما با نازلترین قیمت بهرینها را برای شما در نظر گرفته ایم !

هم اکنون ما با تجربه ای که داریم به خوبی می دانیم که سایت شما نیاز به چه امکاناتی دارد و ما مخصوصا امکانات کلیدی که هر سایت شخصی یا شرکتی باید داشته باشد را در سایت شما قرار داده و به غیر از آن ،امکانات بسیار دیگری مانند افزودن اسلایدشوها به همراه لینک ، افزودن بخش تبلیغات در سایت ، بخش ارتباط با مای سایت ،نظر سنجی ، عضویت و چندین امکانات دیگر قرار داده ایم تا سایتی با 10 قالب بسیار شکیل و کنترل پنل کاملا فارسی و همچنین بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو مانند گوگل را در سایت شما تعبیه کرده ایم .

نحوه سفارش :

در صورتی که سوالی دارید قبل از سفارش از طریق سایت مسبی سوال خود را مطرح کرده و ما تلفنی یا از طریق ایمیل سوال شما را پاسخ خواهیم داد ؛ نحوه سفارش به این صورت است که شما از طریق سایت مسبی سایت ساز را سفارش داده و وجه آن را به صورت آنلاین در سایت ( قاصدک ) که اطلاعات تماس و آدرس سایت پس از سفارش از طریق سایت مسبی قابل روئیت خواهد بود پرداخت می کنید .. سپس نهایتا ظرف مدت 48 ساعت سایت شما به همراه هاست و دامنه به صورت کاملا اختصاصی به شما تحویل داده خواهد شد ؛
قیمت سایت :
قیمت سایت 200 هزار تومان می باشد که روی مطمئن ترین فضای میزبانی ( هاست ) به همراه دامین که خود شما آن را تعیین می کنید با فضای بسیار بالا 15 گیگ و با لود بالا به همراه کنترل پنل مدیریت به شما از طریق ایمیل یا اس ام اس تحویل داده خواهد شد .
توجه :
پس از سفارش از طریق سایت مسبی ما برای خرید و تحویل هاست و دامین به کلیه اطلاعات شما نیاز داریم تا بتوانیم برای شما هاست تهیه کرده و سایت شما را بر روی آن نصب کنیم .. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشاوره رایگاه می توانید از طریق سایت مسبی با ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح کنید .

شمای سایت شما به صورت 3 ستونه و یا دو ستونه ( یک طرفه ) همانند سایت خود ما اما در 10 قالب مختلف که شما می توانید قالب دلخواه خود را تنها با یک کلیک انتخاب نمایید می باشد در صورت نیاز و مشاهده نمونه سایت می توانید از طریق ایمیل نمونه سایتها را مشاهده کنید .
پس از سفارش یا سوال نمونه سایت برای شما ارسال می شود .
پس از سفارش با شما تماس گرفته شده و در صورت نیاز راهنمایی و به سوالات شما پاسخ داده می شود .


خرید        سوال از فروشنده

آسیبی بازدید : 38 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

 

مقدمه

موسيقي يكي از هدفهاي زيباست كه از ابتداي خلقت در نهاد طبيعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جويباران و ريزش آبشارها موسيقي ابتدائي بشر و اولين آموزگار انسان در آموختن اين هنر بوده است.

موسيقي زباني است كه انسان به ياري آن مي تواند كما بيش آنچه رادر ضمير مكنون و مكتوم خويش دارد به ميان آورد.

از سوي ديگر موسيقي وسيله اي است كه يك موسيقيدان ( خلاق موسيقي ) بسته به احساس، دانسته هاي عمومي، جهان بيني و انسانيت خويش از آنچه كه نزد استادان خود فرا گرفته و خود نيز آنها را به تجربة عملي گذارده، بهره گرفته و مكنونات قلبي، آرزوهاي نهفته فردي و يا سركوب شدة اجتماعي را باز آفريند.

اينك بي مناسبت نيست اندكي هم از تأثير صنعت موسيقي گفته شود.

بعضي از هنرمندان خواسته اند هنرهاي زيبا را با هم مقايسه كنند و شدت تأثير يكي را بر ديگري بيان نمايند ( خصوصاً در تأثير شعر و موسيقي و اهميت يكي بر ديگري سخنها گفته اند ولي انگار تأثير موسيقي در عموم بيش از شعر است و اگر شعر با موسيقي توأم شود و اثرش به مراتب بيش از موسيقي تنها و شعر بي آهنگ است.

توجه خاص جوانان ايراني به موسيقي و شنيدن آهنگهاي بي محتوا كه متأسفانه بيشترين بخش موسيقي راديوئي و تلويزيوني ما را تشكيل مي دهند از طرفي و فراهم نمودن وسايل و موجباتي كه بتوان موسيقي حقيقي را به گوش مردم رسانيد از طرف ديگر مرا بر آن داشت كه وضع اين هنر را با روشي كه دانشته و تغييراتي كه به ندرت در آن راه يافته مورد تحقيق و بررسي قرار داده و نتايج آن را در اختيار خوانندگان علاقه مند به اين هنر قرار دهم.

بيان مسأله

امروزه يكي از مهمترين يكي از مؤثرترين عوامل تفريحي و سرگرم كننده براي جوانان ايراني گوش دادن به موسيقي است. گرايشات مختلفي نسبت به انواع موسيقي در بين جوانان ايراني وجود دارد.

جوانان امروز، داستان گذشته موسيقي ما را نمي دانند زيرا در اين باره كتابي نوشته........

.............برای دیدن بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید...........

آسیبی بازدید : 62 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

نمونه هایی زیبا از جدیدترین مدل کفش و جوراب بافتنی بچه گانه

مدل کفش ها و جوراب های بافتنی کودکان 2014

نمونه هایی زیبا از کفش ها و جوراب های بافتنی بچه گانه 2014 -سری دوم

مدل کفش ها و جوراب های بافتنی کودکان 2014

نمونه هایی زیبا از کفش ها و جوراب های بافتنی بچه گانه 2014 -سری دوم

مدل کفش ها و جوراب های بافتنی کودکان 2014

نمونه هایی زیبا از کفش ها و جوراب های بافتنی بچه گانه 2014 -سری دوم

مدل کفش ها و جوراب های بافتنی کودکان 2014

نمونه هایی زیبا از کفش ها و جوراب های بافتنی بچه گانه 2014 -سری دوم

مدل کفش ها و جوراب های بافتنی کودکان 2014

نمونه هایی زیبا از کفش ها و جوراب های بافتنی بچه گانه 2014 -سری دوم

.............برای دیدن بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید...........

آسیبی بازدید : 48 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

مقدمه

به نام يگانه عالم خالق زيبايي ها

عشق و زيبايي صفات الهي است كه از بدو خلقت در انسان به وديعه گذشته شده است. انسان هميشه سعي داشته و در اين راه همواره كوشيده كه بر زيبايي هايي كه خداوند به او ارزاني داشته بيفزايد. چهره پردازي يا آرايشگري هندي است كه به منظور ايجاد تعادل يا زيبايي چهره از آن استفاده مي شود. اين هنر بر پايه ي نقاشي استوار بوده و با اتكا به علوم روانشناسي، جامعه شناسي، تاريخ عمومي، تكنولوژي و آشنايي با ساختمان پوست و مو همچنين بهره بردن از مواد شيميايي و غيرشيميايي و رنگ هاي غيرمضر براي پوست و مو و استفاده از ابزارآلات ويژه و وسايل الكترونيكي و مكانيكي در خدمت ابزار جامعه مي باشد. ريشه و اصل پيدايش گريم را در دوران قاي ابتدايي در مراسم آييني مي توان جست. در اين مراسم از گريم به شكل بسيار ابتدايي با رنگ هاي معدني و يا عصاره ي گياهان رنگ آميزي مي كردند. مصدر كلمه ي گريم به معناي خطوط پيري بر چهره انداختن تا آراستن چهره براي تئاتر و سينما است و صنعت فاعلي آن را گريمور مي نامند. بوم گريمور چهره ي بازيگر است. همانطور كه قبلاً اشاره شد اين هنر بر پايه ي نقاشي استوار است. گريمور يا رنگ آميزي چهره به وسيله ي قلم مو و نوك انگشتان با رنگ و روغن مخصوص چهره با ايجاد خطوط سايه و روشن شخصيتي را بر چهره ي بازيگري آفرينده گريم 2 نوع است. نوع اول گريم صحنه كه شامل تئاتر، اُپرا و باله است و نوع دوم اكران كه شامل تئاتر، تلويزيون و عكاسي است. (البته در بعضي از مواقع در هنر آرايشگري از گريم و متعادل سازي در چهره بهره مي برند.) گريم بازيگر را قادر به ايفاي نقش هايي نموده است كه بدون استفاده از آن خصوصيات جسماني، چهره اي، بازيگري توانسته است مانعي جدي براي ارائه ي نقش به صورت كامل باشد. آرايشگر توانا مي تواند با چهره پردازي درست و ساير روش ها براي نقاط مختلف صورت از چهره اي بسيار معمولي صورتي زيبا بسازد. اين كار نياز به داشتن تكنيك گريم از سوي آرايشگر دارد. گريمور، گريم تئاتر را به دو طريق مي تواند فرا گيرد:

1ـ آموختن گريم بر چهره ي خود

2ـ آموختن گريم بر چهره ي ديگران

آموختن طريق يك، خاص بازيگر تئاتر است. يك بازيگر تئاتر از زمان شروع آموختن رشته ي بازيگري چه در دانشگاه، چه به شكل آماتور، بايد رشته ي گريم را همزمان در كنار رشته ي بازيگري فرا گيرد. چهره ي فرد را از حالات و ميميك بشناسد. عضو متناسب يا نامتناسب خود را تشخيص دهد تا بتواند در نقش آفريدن از آن ها بهره ببرد. آموختن طريق 2 خاص گريمور است كه موظف به انجام گريم بر چهره ي بازيگر است و به طور كلي با شناخت تكنيك هر كار هنري مي توان آن را آسان تر فرا گرفت.

رشته ي گريم نيز شامل تكنيك است. براي يادگيري اين رشته بايد تا حدودي به هنر نقاشي و مجسمه سازي آشنايي داشت. در آخر اميد است كه متوليان اين فن با استفاده ي صحيح از وسايل و محصولات آرايشي و بهداشتي سلامت اين حرفه را حفظ كنند. لذا خداوند بزرگ اين توفيق را به ما عنايت فرموده كه اطلاعاتي درباره ي اين رشته گردهم آوريم. اميدواريم كه اندوخته ها و تجربيات ما راهي براي موفقيت بيشتر هنرجويان و علاقه مندان به اين رشته باشد.

من ا توفيق

تاريخچه

تاريخچه ي آرايش

لوازم آرايشي از زمان هاي بسيار دور در دوره ي اليزابت اول در انگليس به وجود آمد. اين شاهزاده به سبب اين كه بسيار زشت بود و كسي خواستار او نبود تصميم مي گيرد كه چهره.......

متن کامل را از ادامه مطلب دریافت کنید

آسیبی بازدید : 57 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

http://www.bazarcheh.info/banners/aup/1389795945.gif

شاید اغلب ما با استفاده از موبر برای پاک کردن موهای زاید بدن آشنا هستیم. نوع سنتی آن که حاوی آرسنیک بود و موجب مسمومیت میگردید در حال حاضر کمتر مورد استفاده است و بیشتر نوع کرم و اسپری مصرف دارد که مصرف نوع اسپری مقرون به صرفه تر و راحتتر است.
موبر کازانوا برترین برند اسپری های موبر همان چیزی است که شما نیاز دارید. این محصول منطبق بر آخرین اصول تولید محصولات بهداشتی بدون استفاده از آرسنیک در کشور ترکیه تولید شده و با مجوز وزارت بهداشت ایران وارد کشور شده است. با استفاده از اسپری مو بر کازانوا تنها در چند دقیقه از شر موهای زائد بدن خلاص شوید!

http://www.bazarcheh.info/banners/aup/1389795928.jpg


ویژگی های محصول:

1 . بوی ملایم
2. ضد التهابات پوستی، درد و حساسیت
3 . تضعیف ریشه مو
4. سرعت عمل بالا


امروزه تقریبا” همه كرمها و اسپری های موبر فاقد آرسنیك هستند و خطر مسمومیت منجر به آسیب گوارشی ندارند اما ورود آنها به چشم و دهان موجب آزار شما خواهد شد و باید سریعا” با شستشوی فراوان با آب اقدام به پاك كردن آنها از دهان و چشم نمایید.

http://www.bazarcheh.info/banners/aup/1389795932.jpg


مشخصات مو بر کازانوا:
نام تجاری: casanova
نام شرکت و کشور تولید کننده: لیدر - ترکیه
وزن: ml 150
شماره پروانه بهداشتی ورود: 100861012008

طريقه مصرف:
ابتدا قوطي را كاملا تكان دهيد سپس از فاصله 10 سانتي به محل مورد نظر اسپري نماييد اجازه دهيد بمدت 8-10 دقيقه روي پوست بماند سپس محل را كاملا تميز نماييد و با اب بشوييد.


حالا روش سریع و اسان را تجربه کنید در حالی که همه خانمها این روش را می پسندند. استفاده از این موبر یک روش کاملا بیخطر بوده به راحتی و در هر شرایطی می توانید استفاده عالی را از این محصول را داشته باشید.با استفاده ازاین اسپری می توانید برای مدتی طولانی پوستی نرم داشته باشید.حتی آقایان نیز میتوانند از این محصول استفاده نمایند.100% از سوی فروشگاه پی پاک تایید شده و تسط شده می باشد و با تظمین کارایی و کیفیت برای شما ارسال می گردد در صورت عدم رضایت برگشت محصول پذیرفته می شود.

قیمت قبلی 37,000 تومان

قیمت با تخفیف ویژه : 21,500 تومان
» قیمت: 21,000 تومان
آسیبی بازدید : 43 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

3گام تا رسيدن به موفقيت
همه ی انسان ها خواهان موفقیت اند.
بعضی افراد هر صبح که بیدار می شوند، در تلاش برای رسیدن به آن هستند، و در این راه حتی حاضرند به ضرر و زیان سایر افراد نیز کار کنند.
برای سایرین، کسب موفقیت به نظر غیر ممکن می رسد. آنها تصور می کنند که فقط افراد کمی قادرند به آن دست یابند و بقیه باید به همان چیزی که دارند شاد و راضی باشند.
این حرف ها خیلی هم دور از واقعیت نیست. اگر شما با قصد و هدف ناپاک و اشتباه به دنبال موفقیت باشید، هیچگاه به آن نخواهید رسید. مثل این است که بدون در دست داشتن نقشه، به شهری غریب سفر کنید.
زیگ زیگلار می گوید: "موفقیت مراحل متداوم دارد، یک اتفاق ناگهانی نیست." "یک مسافرت است نه یک مقصد."
جیم روهن موفقیت را اینگونه توصیف می کند: "...موفقیت باید به طرف شما بیاید، نه اینکه شما به دنبال آن باشید."

آیا نقشه ی کار دستتان آمد؟

(برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید)

آسیبی بازدید : 47 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

الكترون

در اوايل قرن نوزدهم ميلادي شيميدان انگليسي هامفري ديديبه بررسي الكتروووليز شيميايي يعني تجزيه مواد در اثر جريان الكتريكي پرداخت .نتيجه اين بررسيها ديوي را به اين نظريه رهنمون كرد كه عناصر يك تركيب شيميايي به وسيله پيوندهايي كه طبيعت الكتريكي دارند به هم پيوسته اند .رابطه كمي ميان مقدار الكتريسيته مصرف شده در يك الكتروليز و اثر شيميايي الكتروليز در
آسیبی بازدید : 55 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)
انواع ماشين تراش
ماشين تراش رايجترين ماشين ابزاري است كه در عمليات توليد در مقياس كوچك بكار مي رود. انواع ديگر ماشين تراش نيز وجود دارد. در عمليات توليد در مقياس متوسط بطور گسترده اي از ماشين سري تراش استفاده مي شود. در اين ماشين بجاي پس دستگاه برجك شش گوش و چرخاني قرار دارد كه به كمك پيچ جلوبر در طول بستر به حركت در مي آيد. در سطوح ششگانة اين برجك مي توان انواع قلمها را نصب كرد ( در بعضي از برجكها در هر سطح 2 يا چند قلم نصب مي شود ) و هر يك از آنها را به موقع، و با به چرخش درآوردن برجك به موقعيت مناسب آورد و تراشكاري را آغاز كرد.


آسیبی بازدید : 25 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

مدل مانتو رنگ مد سال ۲۰۱۴

موسسه پنتون رنگ قهوه ای (خاکستری) را به برای آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی پیشنهاد داده است .

مدل مانتو رنگ مد سال ۲۰۱۴

رنگ مد سال 2014, مانتو رنگ سال 2014

مدل مانتو رنگ مد سال ۲۰۱۴

رنگ مد سال 2014, مانتو رنگ سال 2014

مدل مانتو رنگ مد سال ۲۰۱۴

رنگ مد سال 2014, مانتو رنگ سال 2014

مدل مانتو رنگ مد سال

بقیه در ادامه مطلب

آسیبی بازدید : 25 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...


با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیان

تی شرت آستین بلند با طرح عرشیان ویژه فروشگاه اینترنتی لوکس مارکت، طرح ویژه ماه محرم امسال 92 با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده در این محصول از نشانه هایی مانند فرشتگان آسمانی کتیبه های سنتی و دیگر نشانه های عاشورایی استفاده شده که در کنار دو رنگ سفید و قرمز زیبایی خاصی را به کار بخشیده است.درطراحی این کار سعی شده از اسامی ائمه استفاده نشود به خاطر مشکلاتی از قبیل شستشو،و دیگر آلودگی هایی که ممکن است موجب بی حرمتی به این اسامی با ارزش شود.

تی شرت محرم با طرح عرشیان

طراحی کار مزین به مصرع زیبای (خیمه ی دل بوی محرم گرفت) می باشد. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است که در دو سایز لارج و ایکس لارج به شما عزیزان ارائه شده که امیدست مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد

يكي از خواص و‌ آثار رنگ سياه، آن است كه اين رنگ به صورت طبيعي، رنگي حزن‌آور و دلگير و مناسب عزات و ماتم است. از همين‌رو بسياري از مردم جهان، از اين رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزيزان خود سود مي‌‌جويند.

خرید اینترنتی تی شرت محرم با طرح عرشیان


مشخصات:
نوع برند محصول: طرح عرشیان
جنس: پارچه پنبه
سایز بندی: Free Size (قابل استفاده برای افرادی که از سایز های Medium, Large, Xlarge استفاده میکنند)
نوع چاپ: سیلک صنعتی
وضعیت گارانتی: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
وضعیت بسته بندی: سلفون کشی


http://www.bazarcheh.info/banners/aup/1381752118.jpg


بنابراين، سياه‌پوشي به دليل رمز و رازي كه در اين رنگ نهفته است، ‌به عنوان يك رسم طبيعي و سنت منطقي نشان حزن و اندوه دارد و پيروان اهل‌بيت «عليه‌السلام» در اين ايام عزاداري، لباس سياه بر تن مي‌كنند؛ زيرا لباس سياه، نشانه عشق و دوستي به ساحت آنان، اعلام جانبداري از سرور آزادگان در جبهه ستيز حق و باطل و اظهار تيره شدن آفاق حيات معنوي است.

لباس مشكي در عزاداري امامان نور «عليهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهيدان ـ جسمي تيره، ولي جاني روشن دارد، ظاهر سياه‌پوش است ولي در باطن سپيد و چه خوش گفته است شيخ محمود شبستري در گلشن راز كه:

سياهي گر بداني نور ذات است/ به تاريكي درون، آب حيات است
چه گويم كه هست اين نكته باريك / شب روشن ميان روز تاريك


قیمت قبلی 38500 تومان

قیمت با تخفیف ویژه : 29200 تومان
» قیمت: 29,500 تومان
آسیبی بازدید : 66 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار تعبیر خواب

 
برگرفته از تعبیرات بهترین معبران جهان
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
 
تعبیر خواب بهترین معبران جهان
 
(سلمان فارسی، یوسف پیامبر، محمد ابن سیرین، علامه مجلسی و...)
 
روایات تعبیر خواب سلمان فارسی
 
با جستجوی پیشرفته براساس کلمه، لغت و حرف
 
بدون محدودیت در نصب و اجرا
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
بسته بزرگ بازی های HD اندروید
 
 
 
 
معرفی نرم افزار تعبیر خواب :
 
در این مجموعه روایات و داستانهایی از اتفاقاتی که در صدر اسلام تا کنون رخداده گنجانده شده است و از تعبیرات معبرات بزرگ همچون: سلمان فارسی، یوسف پیامبر، دانیال نبی، محمد ابن سیرین، ابراهیم کرمانی، اسماعیل ابن اشعث، علامه مجلسی، جابر مغربی، منوچهر مطیعی تهرانی و معبران خارجی لوک اویتنها و تام چت ویندو می باشد.
 
همچنین در برخی روایات از امام جعفر صادق (ع) تفسیرهایی وجود دارد.
 
جستجوی موضوعی و یا براساس حرف الفبا از ویژگی های خاص این مجموعه می باشد که کاربر به راحتی می تواند براساس خواب دیده شده در این سی دی جستجو نموده و به تعبیر خواب خود دست یابد.
 
 
اهمیت تعبیر رویا
 
تعبیر و تفسیر رویا از مشکل ترین مسائل مورد نیاز مردم است.
 
بالاخره ناگزیر و گاه و بی گاه انسان خواب های مبهمی می بیند که چاره ای جز تعبیر واقعی ندارد. اما این تعبیر و تفسیر را چه کسی می تواند بکند و آیا به هر کس می توان اعتماد کرد؟ آیا حرف هر کس در این مورد قابل اعتماد است؟
با این توضیح مشخص می شود که رجوع به معبران ناشناس فایده ای ندارد و استفاده از منابع معتبر شایسته و بهتر می باشد.
 
علم تعبیر خواب از هزاران سال پیش تا به امروز همواره مورد توجه انبیا، اطهار و ائمه معصومین، دانشمندان و عموم مردم بوده و هست.
 
خداوند تبارک و تعالی این علم را به حضرت یوسف (ع) داد؛ چنانکه در قرآن کریم اشاره شده است و در اخبار از امیرالمومنین (ع) آمده است که: چون مومنی خواب ببیند، واجب کند دانستن تعبیر آنرا تا از خواب بهره نیکو و شادی بگیرد و اگر خواب بد دید، با صدقه و دعا و ذکر خدای متعال از خور رفع شر کند.
 
فلاسفه و متفکران هر ملتی بنا بر خواست ها و برداشتهای ذهنی و یا با استفاده از علوم قدیمه و کتب آسمانی، تعابیر و تفاسیر متعددی برای خواب داشته اند که هر کدام به نحوی مورد استقبال قرار گرفته است.
 
در کشور ما نیز از قدیم الایام تا به امروز فن تعبیر خواب به همت علما و بزرگان، به طرق گوناگون تالیف چاپ شده است. اما از میان انواع و اقسام کتب تعبیر خواب، کتاب تعبیر خواب ابن سیرین بیش از سایر تالیفات مورد علاقه مردم بوده است.
 
در کتاب کامل التعبیر محمد ابن سیرین را چنین معرفی می کند: ابوبکر محمد ابن سیرین بصری از جمله فقها و راویان معروف تعبیر خواب بوده و در سال 110 هجری وفات یافته. نام پدرش سیرین و نام مادرش صفیه بوده و در بصره سکونت داشته است. کتاب جوامع ابن سیرین را که گویا در مصر منتشر شده منسوب به وی می دانند.
 
و اما مطالب حاضر را شیخ ابوالفضل حبیش ابن ابراهیم تفلیسی از ابن سیرین نقل کرده و از او به دفعات تجلیل نموده است. در باب اینکه چگونه ابن سیرین به علم تعبیر خواب آگاهی یافته، چند روایت وجود دارد که ما تنها به یک مورد آن اشاره می کنیم:
 
«ابن سیرین در بازار به پارچه فروشی اشتغال داشته؛ روزی زنی بسیار زیبا مقداری پارچه از او خریداری می کند و در حین خرید به ابن سیرین دل می بندد و چون وی را مردی پارسا و متقی می یابد برای کامجویی به حیله متوسل می گردد و از ابن سیرین می خواهد که پارچه ها را به منزل وی ببرد و بهای آنرا هم در منزل دریافت کند. ابن سیرین چون به منزل آن زن رفت، دریافت که زن از او قصد تمتع و کامجویی دارد، به نصیحت زن پرداخت و عذر خواست؛ اما نصایح وی در زن کارگر نیفتاد. سپس ابن سیرین به بهانه قضای حاجت به آبریزگاه خانه رفت و خود را به نجاست آلوده نمود و نزد زن برگشت. زن چون وی را با آن حال مشاهده کرد از خانه بیرونش انداخت و بدین ترتیب از دست آن زن خلاصی یافت و به پاس این عفت و پاکدامنی خداوند به او مثل حضرت یوسف (ع) علم تعبیر خواب عطا نمود.»
 
 
نرم افزار تعبیر خواب
 
بسته بزرگ بازی های HD اندروید
 
 
 
 
با امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلمات و لغات و جملات
 
 
خرید نرم افزار تعبیر خواب در قالب 1 دی وی دی
 
برگرفته از تعبیرات بهترین معبران جهان
 
(از صدر اسلام تا کنون)
 
 
 
در هر کجای ایران که هستید، تنها با چند کلیک ساده،
 
این مجموعه را خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.
آسیبی بازدید : 53 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

هدیه به طرفداران سایت آموزش ابتدایی

یک آگهی هفت ستاره ی رایگان به مدت دوماه . در صورتی که آگهی شما منحصر به فرد باشد تعداد آگهی رایگاه به سه عدد افزایش مییابد. برای ثبت نام و درج آگهی روی لینک زیر کلیک کنید

درج آگهی رایگان

لطفا ما را با عنوان آگهی و تبلیغات رایگان با آدرس http://tyou.ir/ لینک کنید و لینک سایت خود را از بخش تماس با ما ارسال کنید.کسانی که این کار را انجام دهند سه آگهی به اعتبار آگهی آنها اضافه میشود.

 

آسیبی بازدید : 40 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

شال محرم (طرح عرشیان)

شال محرم، یک شال فوق العاده شیک و زیبا برای آقایان

خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


خرید شال محرم طرح عرشیان


شال عرشیان، طرح ماه محرم امسال با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده، در این محصول از نشانه هایی مانند فرشتگان آسمانی خورشید و دیگر نشانه های عاشورایی استفاده شده که در کنار دو رنگ سفید و طلایی زیبایی خاصی را به کار بخشیده است. در طراحی این کار سعی شده از اسامی ائمه استفاده نشود (به علت مشکلاتی از قبیل شستشو،و دیگر آلودگی هایی که ممکن است موجب بی حرمتی به این اسامی با ارزش شود.) طراحی کار مزین به مصرع زیبای (خیمه ی دل بوی محرم گرفت) می باشد. جنس این شال از پارچه پلی استر است که امیدست مورد قبول و رضایت شما عزاداران حسینی قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی لوکس مارکت

مشخصات:
نوع شال خام :شال پلی استر جنس ممتاز
نوع چاپ: چاپ سیلک پرسی + چاپ با دستگاه 6 رنگ
رنگ بندی شال: مشکی
برند تجاری : شال محرم طرح عرشیان
بسته بندی: اتوکشی شده + سلفون کشی
درجه بندی کیفیت: درجه یک
گارانتی: دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

سیستم همکاری در فروش بازارچه


از نظر تاریخ. چنانكه مورخین نوشته اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنانِ خاندان پاك رسول الله (ص) اولین كسانی بودند كه تا یك سال لباس سیاه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداری بودند كه امام سجاد (ع) برای آنها غذا فراهم می ساختند.
در طول تاریخ نیز پوشیدن لباس سیاه در عزاداری اهلبیت (ع) به صورت یك سنت ارزشمندی در بین شیعیان و محبان رایج بوده است.

خرید اینترنتی شال محرم طرح عرشیان

تقدیم به عاشقان سید الشهدا ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت قبلی 21700 تومان

قیمت با تخفیف ویژه : 15500 تومان
» قیمت: 15,500 تومان
آسیبی بازدید : 56 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش کامل دروس اول دبستان

 

منطبق با آخرین تغییرات کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید

 

دبستانی ها - اول ابتدایی

 

پکیج اورجینال هولوگرام دار و بسته بندی اختصاصی

فقط 8800 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید
 

کاملترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی در ایران

 

با بهره گیری از معملین نمونه استان تهران

 

برگزیده پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال

 

بهترین اثر آموزشی در مقطع ابتدایی در جشنواره رسانه ها

 

بر اساس آخرین تغییرات کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید

 

آموزش جامع دروس اول دبستان

 

اموزش کامل و عملی کلیه دروس با انیمیشن های زیبا و کاملا تصویری

 

سوال و جواب نرم افزار در قالب یک پرسشگر هوشمند از همه درس ها بصورت طبقه بندی شده

 

امکان دیکته گویی از دروس کتاب فارسی بصورت هوشمند

 

با قابلیت تکرار دیکته گویی از دروس کتاب فارسی به صورت متنوع

 

سالن مجازی امتحانات نهایی و پایان ترم

 

دبستانی ها - اول ابتدایی

 

همراه با آموزش و تمرینات پایه ای تایپ فارسی

آموزش ویندوز به فرزند دلبند شما و مفاهیم کار با ویندوز

صدها سرگرمی بازی و کارتون مهیج و زیبای آموزشی

 

  همراه با آموزش ویژه نقاشی  

 

استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب


به همراه راهنمای استفاده از نرم افزار

 

آموزش کامل دروس اول دبستان

 

منطبق با آخرین تغییرات کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید

 

پکیج اورجینال هولوگرام دار و بسته بندی اختصاصی

فقط 8800 تومان

کاملترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی در ایران

قیمت : 88,000 ریال
آسیبی بازدید : 38 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

بسته ویژه آزمون قضاوت

قیمت: 4000 تومان

بسته ویژه آزمون قضاوت در اين مجموعه سعي شده هر آنچه براي موفقيت در آزمون قضاوت لازم مي باشد يکجا گردآوري شود تا شما عزيزان براي آمادگي در آزمون قضاوت دچار سردرگمي نشده و با خيالي آسوده به مطالعه منابع آزمون بپردازيد. لذا فقط کافيست علاوه بر مجموعه قوانين فقط از مجموعه ما استفاده نماييد.اين بسته شامل 5 بخش است:

1.نمونه سوالات آزمون در اين بخش که جمعا 1910 سوال همراه با کليد سوالات مي باشد که شامل نمونه سوالات آزمون قضاوت سال هاي آذر 79، دی 79، اسفند 79، دی 80، مهر 80، 82، 89، 90 و 91 همراه با کلید سوالات 2.نمونه سوالات مصاحبه علمی با مطالعه سوالات مصاحبه علمی تسلط کافي بر منابع و مطالب آزمون خواهيد داشت که ما این مجموعه سوالات را در 2 قسمت (حقوقی و کیفری) که جمعا بالغ بر 1150 سوال می باشد را در اين مجموعه جمع آوري کرده ايم. 3.آراي وحدت رويه آراي وحدت رويه که در حکم قانون مي باشد و از منابع مهم آزمون قضاوت مي باشد که در 2 بخش کيفري و حقوقي جمع آوري شده است. 4.نمونه سوال حقوق جزا از آنجايي که قانون مجازات اسلامي تازه تصويب شده و منبع آزمون قضاوت امسال و سال هاي بعدي همين قانون خواهد بود لذا حدود 1000 نمونه سوال همره با کليد براي درس حقوق جزا با مبناي قانون جديد طراحي و به اين مجموعه افزوده ايم. 5.نظریات مشورتی این بخش شامل 36 نظریه مشورتی منطبق با قانون مجازات اسلامی 92 (جدید) می باشد.

برخی از ویژگیها
1) منطبق با قانون جدید مجازات اسلامی  2) همراه با پاسخ کلیدی سوالات  3) ارزان بودن در مقایسه با بقیه سایت ها  4) قابلیت پرینت  5) پرداخت وجه به حساب بانکی مشخص شده و دریافت لینک دانلود فایل ها (ایمیل)


خرید بسته ویژه آزمون قضاوت


نام و نام خانوادگی


در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور


شماره تلفن ثابت یا همراه


ایمیل


آدرس شما


چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما


در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 



asi2000

آسیبی بازدید : 60 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

تبلت WINTOUCH مدل Q73

 

تبلت wintouch
 

با  تبلت Q73 در خرید لپ تاپ و گوشی صرفه جویی کنید

 

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3

 

تبلت وین تاچ مدل Q73 همه نیاز های شما به لپ تاپ و گوشی موبایل را برآورده میسازد

 

 یکی از کامل ترین تبلت های جهان با امکان نصب سیم کارت و انجام مکالمه و ارسال اس ام اس


  تبلت وینتاچ

قیمت استثنایی فقط 515 هزار تومان

خرید تبلت وینتچ

از لپ تاپ و گوشی موبایل خود چه انتظاری دارید؟
 

 این تبلت با وزن پایین و سی پی یو قدرتمند 1.2 و گرافیک و سیستم صوتی قوی

به همراه قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم و مودم 3g و همچنین دوربین و سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.3

همه نیازهای عمومی شما به لپ تاپ را در خود جای میدهد.

هزینه بسیار پایین در کناز وزن پایین تر از مزایای تبلت ها نسبت به کامپیوتر های همراه است.

مهم ترین قابلیت این تبلت ها قابلیت اتصال به سیم کارت و پوشش دادن همه نیاز های شما به گوشی موبایل است.

بدین ترتیب با داشتن تبلت های Q73 دیگر نیازی به گوشی موبایل و لپ تاپ نخواهید داشت.
 

 

قابلیت اتصال به کیبرد و ماوس این تبلت را قادر میسازد تا همانند یک نوت بوک بتوانید از آن استفاده کنید.

 

همانطور که میدانید هم اکنون هزاران نرم افزار برای این ورژن از اندروید ساخته شده نرم افزار های آفیس ,ادوب,فتوشاپ,فلش ,پی دی اف و ... همگی در این تبلت ها قابل اجرا میباشد.

 

وزن پایین و قابلیت تاچ بالا به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های وین تاچ بهترین ابزار برای انواع بازی های رایانه ای شما و فرزندتان باشد.

 

 

مشتری گرامی به علت محدود بودن تعداد فروش

 

فقط به درخواست های خرید نقدی ترتیب اثر داده میشود

 

ارسال رایگان به سراسر کشور

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمائید
  


   

 تبلت وینتچ

 

قیمت استثنایی فقط 515 هزار تومان

خرید تبلت وینتچ

 

مشخصات کلی تبلت مدل Q73 Win touch

 

 دارای سیستم عامل آندروئید ۴٫۰٫۳ - سی پی یو ۱٫۲ گیگاهرتز - حافظه ۴ گیگابایت – قابلیت نصب حافظه تا ۳۲ گیگابایت- ساپورت کامل کیبرد فارسی و نرم افزار آفیس - عمر باطری تا ۵ ساعت برای تماشای ویدئو – صفه نمایش ۷ اینچ - دارای WiFi و پورت HDMI , بلندگو و میکروفون , دوربین جلو2  مگا پیکسل در پشت و وب کم جهت مکالمات ویدئویی در جلوی تبلت– امکان استفاده از GSM مودم USB و وزن بسیار پایین 270 گرم به همراه صفحه لمسی قوی با قابلیت تشخیص 5 نقطه لمسی به همراه قابلیت نصب سیم کارت و انجام مکالمات تلفنی و ارسال پیامک همانند گوشی موبایل

 

 

 
تبلت WINTOUCH مدل Q73

 

همانطور که در تصویر مشاهده میشود

با اتصال این تبلت به کیف های کی برد دار تبلت میتوانید آن را به لپ تاپی کوچک و سبک با امکاناتی بالا تبدیل نمایید

 

تبلت WINTOUCH مدل Q73
 

 

 مشخصات سخت افزاري و نرم افزاري تبلت وین تاچ Q73

ابن تبلت  با صفحه نمایش 7 اینچی، قدرت تشخیص 5 نقطه لمس همزمان را دارا است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است که از قابلیت‌های این صفحه نمایش‌ها می‌توان به رنگ‌های طبیعی تولید شده توسط این صفحه نمایش‌ها اشاره کرد که بسیار زنده می‌باشند و همچنین زاویه دید گسترده آن که به شما امکان تماشای صفحه تبلت از زوایای مختلف بدون تاریکی و تغییر رنگ را می‌دهد.

از مشخصات ظاهری این تبلت می‌توان به وجود یک دوربین در جلوی تبلت برای داشتن مکالمه تصویری از طریق اینترنت اشاره کرد. در بالای تبلت دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. سایر خروجی و ورودی‌های تبلت شامل ورودی micro SD ، خروجی هدفون استریو، میکروفن، پورت micro USB و اتصال شارژر همگی در سمت راست تبلت قرار دارند و بلندگوها در پشت قرار دارند.

این تبلت دارای  توانایی اتصال حافظه فلش به صورت مستقیم و همچنین اتصال موس و کیبورد می‌باشد که قابلت های مهمی به شمار می‌روند.

این تبلت دارای پردازنده قدرتمندCortex A8 با فرکانس پردازش 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که توان پردازشی بالایی داشته و مانند تبلت های سامسونگ قادر به اجرای سنگین ترین اپلیکیشن های موجود برای اندروید می باشد.


حافظه رم استفاده شده در این تبلت از نوع DDR3 و دارای ظرفیت 512 گیگابایت می‌باشد.

ظرفیت حافظه داخلی استفاده شده در این تبلت4 گیگابایت می‌باشد و در صورتی که شما نیاز به داشتن ظرفیتی بالاتر از این حد داشته باشید، قابلیت پشتیبانی از حافظه micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارا می‌باشد.

برای اتصال به اینترنت این تبلت دارای کارت شبکه Wi-Fi می‌باشد و شما می‌تواند با بهره گیری از آن به جستجوی اینترنت بپردازید. همچنین این تبلت دارای قابلیت پشتیبانی از 3G می‌باشد و شما می‌توانید با اتصال سیم کارتی که اینترنت آن فعال است در محل مخصوص آن، در هر مکانی اینترنت را همراه خود داشته باشید.


مدیریت و بهره‌وری از این سخت افزار قدرتمند به عهده سیستم عامل اندروید نسخه بستنی حصیری (V4.0.4) قرار دارد که انصافاً این نسخه از اندروید به خوبی از پس این کار برآمده است. از قابلیت‌های متعدد این سیستم عامل می‌توان به شکل و شمایل جدید و جلوه های گرافیکی آن که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است اشاره کرد که تجربه بسیار خوبی از کار کردن با آن به شما منتقل می‌کند. در این نسخه یک نوار دسترسی سریع وجود دارد تا برنامه های پرکاربرد را آنجا قرار داد و بدین ترتیب هر وقت که بخواهید می‌توانید به سرعت این نرم افزار ها را اجرا کنید. در این نسخه منوی نرم افزار ها به 2 قسمت APPS و WIDGETS تقسیم بندی شده است که ویجت‌ها و نرم افزارهای نصب شده هر کدام در قسمت خود قرار می‌گیرند . شما می‌توانید از قسمت ویجت‌ها هر سایزی از آن‌ها را که تمایل داشتید به صفحه اصلی تبلت انتقال بدهید.

از دیگر قابلیت‌های تبلت  پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی می‌باشد. شما می‌توانید منوی تبلت را فارسی کرده، فیلم‌ها را با زیر نویس فارسی تماشا کنید و با تمام نرم افزارهایی که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کنند به راحتی کار کنید.

 


تبلت WINTOUCH مدل Q73

قیمت استثنایی فقط 515000 تومان

خرید تبلت وینتچ

 

محتویات جعبه :

 

1- شارژ

 

2- هندزفری

 

3-کابل یو اس بی

 

4-کابل رابط

 

5- محافظ تاچ
 

 

مشتری گرامی به علت قمت بسیار استثنایی این محصول و تعداد محدود فقط

به خریدهای پرداخت آنلاین ترتیب اثر داده میشود

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با

شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید

 

 

جزئیات مربوط به تبلت wintouch مدل Q73

 

Details of the system Google: Android 4.1


CPU: A13 ARM Cortex-A8 FRQ 1200MHZ


GPU: Mali -400


Memory :512MB DDR3


Storage :4GB NAND flash memory


External storage: support 32GB Micro TF card


BLUETOOTH:Built in BT5875Y 3G/2G


Display :Screen Size 7 “


Resolution: 800 × 480

 
Population proportion of 16:9


5:00 touchscreen :capacitive touch screen


Language :Abrabic, English, Chinese, French, 23 languages, and so on.


Charge the battery: type adapter or USB cable


Battery Type: Rechargeable lithium battery


Capacity :3800mAh battery pack, DVFS technology / smart PMU


Video: 5 days under the standby state, the usage time of 170 minutes according to the conditions of use


Network support :802.11b / g wireless network


3G support :USB 3G card


External RJ45 support

 
I / O the audio standard 3.5 mm OMTP

 
Video HDMI 1.4 supports 2160P HD

 
USB mini USB

 
Charger Model 110V-220V input, 5V DC 2.5A output

 
2megapixel camera back camera

 

0.3 Mega Pixel webcam


Microphone within


Speaker within


The function video AVI, MKV (XVID/px/H.264), MOV, TS, M2TS, RM / RMVB, FLV, 3GP, MPEG, DAT, MP4 (support to 1080P 1920 × 1080), HD recording


The LRC lyrics audio 3.5 mm OMTP MP3, OGG, AAC sychronizing, albums, stereo speakers


Business support WORD, EXCEL, POWERPOINT, PDF, TXT, and other office software, Arabic keyboard, SKYPE, QQ, MSN, SKYPE, the G-talk, Fring, Yahoo’s service, Gmail, Hotmail services

 
Game Flash 11.0


I/0 Micro SD card slot,Earphone jack,Reset,DC in,Mini USB,HDMI
SIM*1 3D G-SENSOR:4 directions G-Sensor Adobe Flash 10.3,

 

HTML5

 

Others support Android system upgrade

234*165*56mm

weight : 340 g

 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول

با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید

 

در صورت تمایل به داشتن گارانتی مبلغ 40000 تومان دیگرپرداخت کرده

تا کارت ضمانت یک ساله برای دستگاه شما صادر گردد

 


تبلت WINTOUCH مدل Q73               تبلت WINTOUCH مدل Q73

با تبلت Q73 در خرید لپ تاپ و گوشی صرفه جویی کنید

قیمت : 5,150,000 ریال
آسیبی بازدید : 189 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار TeamViewer 8.0.19617 Enterprise

 دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر

 

TeamViewer نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد.  با استفاده از نرم افزار تیم ویور و دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه TeamViewer کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

نرم افزار TeamViewer راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار TeamViewer Enterprise تیم ویور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار TeamViewer :

-     قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
-     چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
-     قابلیت کنترل از راه دور سیستم
-     سازگار با اتصال های LAN
-     امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
-     قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
-     نمایش دسکتاپ خود برای دیگران
-     کنترل دسکتاپ دیگران
-     اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد
-     عدم قطعی در ارتباط
-     استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده با Dial-up
-     پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز
و …

 

 

 

دانلود TeamViewer 8.0.19617 Enterprise   نرم افزار تیم ویور فرمت : EXE

دانلود TeamViewer 8.0.19617 Enterprise   نرم افزار تیم ویور حجم : ۱۱ مگا بایت

دانلود TeamViewer 8.0.19617 Enterprise   نرم افزار تیم ویور دانلود : دانلود نرم افزار TeamViewer Enterprise

          

برچسب ها : TeamViewer 8 برنامه teamviewer برنامه teamviewer چیست تیم ویور تیم ویور 8 تیم ویور چیست دانلود team viewer دانلود teamviewer دانلود teamviewer 8 دانلود TeamViewer Enterprise دانلود آخرین نسخه TeamViewer 8 دانلود برنامه team viewer دانلود برنامه teamviewerدانلود برنامه teamviewer 8 دانلود برنامه teamviewer کرک شده دانلود برنامه دسترسی از راه دوردانلود تيم ويور دانلود تیم ویور دانلود تیم ویور 8 دانلود تیم ویور ورژن 8 دانلود رایگان نرم افزار teamviewer دانلود نرم افزار remote access دانلود نرم افزار team دانلود نرم افزار team viewerدانلود نرم افزار teamviewer دانلود نرم افزار TeamViewer 8 دانلود نرم افزار TeamViewer Enterpriseدانلود نرم افزار teamviewer با کرک دانلود نرم افزار teamviewer همراه با کرک دانلود نرم افزار تیم ویور دانلود نرم افزار تیم ویوور دانلود نرم افزار دسترسی از راه دور دانلود نرم افزار نسخه نهايي TeamViewer 8 دانلود نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر دانلود نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر دانلود نسخه جديد نرم افزار TeamViewer 8 دانلود نسخه جدید TeamViewer 8 نرم افزار TeamViewer نرم افزار teamviewer چيست؟ نرم افزار teamviewer کرک شده نرم افزار اتصال دو كامپيوتر به يكديگر نرم افزار تیم ویور نرم افزار تیم ویور چیست نرم افزار تیم ویور کرک شده نرم افزار ریموت دسکتاپ نرم افزار کنترل از راه دور سیستم نرم افزار کنترل از راه دور و ریموت دسکتاپ نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر نسخه نهايي نرم افزار TeamViewer 8 کنترل از راه دور کامپیوتر
آسیبی بازدید : 220 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش نماکاری کوزه

نماکاری روی سفال

آموزش تزئین سفال

تنها مجموعه و برترین مجموعه آموزشی کار بر روی سفال

به زبان فارسی

اگر به دنبال آموختن هنری متفاوت هستید

یا شغلی پر درآمد در خانه ذهتان را مشغول کرده

بهترین انتخاب کار بر روی سفال می باشد

 

نماکاری روی سفال

تعداد : 2DVD اورجینال

قیمت : 10000 تومان

قیمت :9800 تومان

خرید پستی نماکاری روی سفال

آموزش ساخت نماه و تزئینات مختلف بر روی سفال

آموزش تکنیک های کار بروی کوزه و ظروف سفالی

مدرس : مهر انگیز صمیمی

مجموعه آموزش تکنیک ساخت نما بر روی سفال

امروزه اشیاء سفالی با تزئین و نماهای

شیک و برجسته کاربردهای بسیاری دارند

با داشتن دانش نماکاری روی سفال

می توانید سفره های عقد متفاوتی طراح کرده

 

نماکاری روی سفال   نماکاری روی سفال

یا در مجالس شدی و عروسی از ظروف شیک و تزئینی خاص استفاده کنید

سفره های هفت سین خارق العاده ای ساخته

بر روی سفال عکس خود و عزیزانتان را کار کرده

منظره ها ی دلخواهتان را طراحی کنید و بر روی ظرف پیاده کنید

 

نماکاری روی کوزه

تعداد : 2DVD اورجینال

قیمت : 10000 تومان

قیمت :9800 تومان

خرید پستی نماکاری روی سفال

مباحث آموزشی در این مجموعه :

ساخت نما ترک ریز (1)

ساخت نما ترک ریز (2)

ساخت نما ترک درشت

ساخت نما شطرنجی نوع اول(1)

ساخت نما شطرنجی نوع اول(2)

ساخت نما شطرنجی نوع اول (3)

ساخت نما شطرنجی نوع اول (4)

نما شطرنجی نوع دوم (1)

نما شطرنجی نوع دوم (2)

ساخت دکوپاژ (1)

ساخت دکوپاژ(2)

ساخت نما جواهر (1)

ساخت نما جواهر (2)

ساخت نما جواهر (3)

رنگ آمیزی نما ترک(1)

رنگ آمیزی نما ترک(2)

ساخت نما فانتزی (1)

ساخت نما فانتزی (2)

ساخت نما برجسته (1)

ساخت نما برجسته (2)

 

نماکاری روی سفال  نماکاری روی سفال

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد از اینترنت بیتاسل

2DVD اورجینال به همراه قاب و پکیج اختصاصی

قیمت : 98,000 ریال
آسیبی بازدید : 207 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

 

بهترین سرگرمی برای کودکان شما

 

کاملا طراحی شده توسط متخصصان

برای تقویت حافظه

 

مناسب برای سالمندان

 

جلوگیری از فراموشی زودرس در سالمندان

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

قیمت 8400 تومان

قیمت 7200 تومان

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

 

این مجموعه توسط متخصصان بی تاسل و با

 

کارشناسی کامل در سه سطح آسان

 

متوسط و دشوار طراحی و جمع آوری

 

شده است و برای همه سنین مناسب می باشد

 

شما فقط برای جمع آوری بخشی از این طرح های 

 

مجسمه های کاغذی مجبور به پرداخت ماهانه

 

280 دلار حق عضویت به سایت های origami

 

می باشید که فقط با پرداخت هزینه این مجموعه

 

به همه آرشیو جدیدترین طرح های مجسمه های

 

کاغذی دست پیدا خواهید کرد

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

قیمت 8400 تومان

قیمت 7200 تومان

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

مناسب برای استفاده در

 

منزل

 

مهدهای کودک

 

دبستان

 

ساعات درس هنر

 

حرف و فن

 

و خانه سالمندان

 

و...

 

پکیج آموزش اریگامی و ساخت مجسمه های کاغذی

 

در قالب 2CD اختصاصی بیتاسل برای شما

 

ارسال می گردد

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

قیمت 8400 تومان

قیمت 7200 تومان

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

 

دیگران نگران تقویت حافظه و اوقات

 

فراغت عزیزانتان نباشد

 

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد از اینترنت بیتاسل

 

آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی    آموزش اریگامی و ساخت مجسمه کاغذی

این محصول دارای شماره مجوز 1001638 و 9796005238916: ISBN میباشد



آسیبی بازدید : 56 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

بازي FIFA 14

توضیحات محصول


این بازی فقط در صورت پرداخت انلاین هزینه از طریق کارت های بانکی عضو شتاب ارسال میگردد


سبک ورزشی
سازنده EA Sports
ناشر Electronic Arts
پلتفرم PC
رده بندی سنی ۷+
تاریخ انتشار September 27, 2013

فروش وي‍ژه نسخه PC

نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فیفا تحت عنوان fifa 14 رونمایی شد ، عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد ! پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. ویژگی های ‘Pro Shot’, ‘Teammate Intelligence’ و ‘Variable Dribble Touches’ جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.

بازي فيفا 14

در بازی های قبلی و در هنگام دویدن مدافعان فضای زیادی بین آن ها ایجاد می شد که چنین اتفاقی منجر به این می شد که مهاجمان با حرکت های کاملا تکراری به راحتی از بین فضاهای ایجاد شده عبور کرده و زدن گل ها نیز راحت شود. این چیزی است که تیم سازنده ان را در این نسخه سروسامان داده است. امسال FIFA 14 تمرکز بسیاری بر روی سرعت بازیکنان گذاشته است. سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد استفده از قابلیت First Touch Control در قسمت ۱۳ بودیم و حال امسال در یک پیشرفت خوب توانایی دریبل فوتبالیست ها بسیار گسترش یافته است.

هموطن عزیز کلیه بازی های رایانه ای عرضه شده در این فروشگاه

در بسته بندی های اورجینال شرکتی و با کاور و جلد های اختصاصی خود بازی مانند تصاویر به دست شما خواهد رسید.

گارانتی بی قید و شرط محصولات ما نشان از کیفیت اجناس ماست .

خرید بازی fifa14

2 دی وی دی با گارانتی و پکیج زیبای اختصاصی فقط 4500 هزار تومان

این بازی فقط در صورت پرداخت انلاین هزینه از طریق کارت های بانکی عضو شتاب ارسال میگردد

بازي فيفا 14

همراه با چنین چیزی ، شاهد ویژگی جدیدی نیز با نام ’Sprint Dribble Turns’ ( یعنی توانایی دریبل با حداکثر سرعت دویدن ) نیز خواهیم بود که به بازیکن این اجازه را می دهد که با هر سرعتی که در حال حرکت است بتواند به سرعت در هر جهت مانور دهد. با ترکیب چنین ویزگی هایی این بار نقش هافبک ها در بازی بیشتر خواهد بود. در این نسخه شما واقعا قبل آن که بتوانید بازیکنان حریف را به وسیله ی دریبل از سر راه بردارید باید در مورد چگونگی دریبلی که می زنید فکر هم کنید. در حال حاضر زمانی که شما بخواهید دریبلی بدون هیچ گونه فکری بزنید  بازیکنانتان به طور خودکار به قسمت بیرونی توپ ضربه خواهند زد و چنین چیزی فرصت خوبی به مدافعان خواهد داد. بنابر این همان طور که اشاره شد باید در هنگام دریبل زدنی موفق کاملا در مورد چگونگی آن نیز فکر کنید.

بازي فيفا 14

اگر FIFA 13 را تجربه کرده باشید حتما متوجه شده بودید که چگونه مدافعان حریف یک هکتار به بازیکنان حمله ی شما فضا می دادند ! و چنین موقعیت های باد آورده ای به راحتی باعث می شد که بازیکنان شما بدون آن که کنترلی هم بر رویشان داشته باشید به راحتی از این فضاها استفاده کرده و شما هم به راحتی به آن ها پاس دهید. اما این بار هوش مصنوعی بر خلاف گذشته این قدر ساده لوحانه نخواهد بود و با معرفی ویژگی Teammate Intelligence به طرز چشم گیری تغییر را در بازی احساس خواهید کرد.

بازي فيفا 14

در آخر اگر بخواهیم نگاهی گذارا به ویژگی های اولیه FIFA 14 داشته باشیم باید گفت با عنوانی روبرو هستیم که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های دسته ی ۳ بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد.

بازي fifa14


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

OS: Windows XP / Vista / Windows 7/ Windows 8
CPU: Core 2 Duo E6305 1.87GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
VGA: GeForce 8600 GTS 512MB / Radeon HD 4670 512MB
RAM: 2 GB
HDD 10 GB

سیستم پیشنهادی

OS: Windows XP / Vista / Windows 7/ Windows 8
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz / Athlon II X2 255
VGA: GeForce GT 240 / Radeon HD 5570
RAM: 3 GB
HDD 10 GB

  • shop
    بازی pes2013 با گزارش فارسی و آذری
    قیمت: 85000 ریال
  • shop
    بازي PES2014
    قیمت: 45000 ریال
  • shop
    بازی فوتبال pes 2013
    قیمت: 60000 ریال
  • shop
    آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3
    قیمت: 65000 ریال
  • shop
    اندروید مجموعه نرم افزار 2012
    قیمت: 94000 ریال
  • shop
    بازی pes2013 با گزارش فارسی و آذری
    قیمت: 85000 ریال
  • shop
    بازي PES2014
    قیمت: 45000 ریال
  • shop
    بازی فوتبال pes 2013
    قیمت: 60000 ریال
  • shop
    آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3
    قیمت: 65000 ریال
  • shop
    اندروید مجموعه نرم افزار 2012
    قیمت: 94000 ریال
  • shop
    بازی pes2013 با گزارش فارسی و آذری
    قیمت: 85000 ریال
  • shop
    بازي PES2014
    قیمت: 45000 ریال
  • shop
    بازی فوتبال pes 2013
    قیمت: 60000 ریال
  • shop
    آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3
    قیمت: 65000 ریال
  • shop
    اندروید مجموعه نرم افزار 2012
    قیمت: 94000 ریال
  • shop
    بازی pes2013 با گزارش فارسی و آذری
    قیمت: 85000 ریال
  • shop
    بازي PES2014
    قیمت: 45000 ریال
  • shop
    بازی فوتبال pes 2013
    قیمت: 60000 ریال
  • shop
    آموزش زبان نصرت 1 و 2 و 3
    قیمت: 65000 ریال
  • shop
    اندروید مجموعه نرم افزار 2012
    قیمت: 94000 ریال
آسیبی بازدید : 46 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

آناتومی بدن انسان  - ویژه دانشجویان و پزشکان و تمامی علاقمندان به علوم
- این مجموعه حاوی دوره کامل تشریح بدن انسان است .
- کلیه اجزای بدن انسان اعم از مغز، جمجمه ،گوش ، چشم ،حلق و بینی ،فک و سایر اجزا به صورت کامل به زبان انگلیسی (تخصصی پزشکی )آموزش داده میشود که این مسئله موجب تقویت زبان پزشکان میشود.
- کلیه دستگاهها و عضلات بدن انسان به صورت عکس و اسلاید تشریح میگردد.
- همچنین این مجموعه شامل دوره کامل آموزشی آناتومی بدن انسان است که میتواند توسط تمام گروههای سنی و تحصیلی قرار بگیرد همچنین میتوان نسخه کامل بانک اطلاعات دارویی (به زبان انگلیسی )را روی رایانه خود نصب و مورد استفاده قرار دهید.

دریافت از ادامه مطلب

آسیبی بازدید : 51 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

مجموعه مدیریت عشق و روابط در زندگی دختران و پسران!

 

مدیریت روابط دختر و پسر

 

مجموعه ای بی نظیر و آموزشی برای ازدواجی موفق !

 

شامل سه مجموعه و سیمنار آموزشی

 

مدیریت عشق و شیفتگی

 

مدیریت روابط دختر و پسر

 

مدیریت دوران نامزدی

 

در قالب سه پکیج مجزا و اورجینال

 

قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی DVD

 

راز ازدواجی موفق در دستان شماست !

 

مدیریت روابط دختر و پسر

سه پکیج اورجینال با DVD پشت نقره ای کیفیت عالی

فقط 7500 تومان

خرید مجموعه مدیریت روابط دختر و پسر

 

خلاصه مطالب مجموعه: مدیریت عشق و شیفتگی

روانشناسی عشق، فلسفه عشق ، عشق و عرفان ، بیوشیمی عشق، چرا عاشق می شویم ؟!

ادبیات عشق و عشق و ادبیات، انواع عشق، مدیریت شعله های عشق، والایش عاشقانه، عشق و هنر، چرا برخی سریعتر و شدیدتر عاشق می شوند؟ ، تفاوت عشق و دوست داشتن، علائم عاشقی،  رهایی از عشق، مدیریت شکست های عاطفی، عشق کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی، سالمندی، عشق گذرا، عشق پایدار مدیریت رفتار کسی که عاشق مان شده است!

عشق های مرضی و درمان آنها، تفاوت عشق و سکس، نقش خانواده ها در مدیریت شیفتی فرزندان و ....

 

خلاصه مطالب مجموعه: مدیریت روابط دختر و پسر

اهداف دختر و پسر از برقراری رابطه با جنس مخالف، شیطنت های دخترانه بویژه در وضعیت "مسمومیت گروهی" و مخاطرات آن، مشغولیت های ذهنی پسران، در گروههای دختران چه می گذرد؟ ، در گروه های پسران چه می گذرد؟ ، از وابستگی ذهنی تا وابستگی های عینی، آسیب هایی که دختران و پسران از این رابطه می بینند، تن دادن به ازدواج های نامناسب، آسیب های مالی، احساس گناه - خشم - پشیمانی - بدبینی - افسردگی، فواید ارتباط ، چرا برخی از روابط دوستی لذت بیشتری می برند؟ صحبتی با پسران، صحبتی با دختران، تئوری دوست پسر خوب و خواستگار بد ! ، چرا مردان تمایب به "رفتن" و زنان تمایل به "ماندن" دارند؟ راه کار های سازمان دهی روابط دختر و پسر ، نقش خانواده در مدیریت روابط اعضا خانواده با جنس مخالف، مدیریت روابط اجتماعی و شغلی و علمی با جنس مخالف، مدیریت روابط اجتماعی و شغلی و علمی با جنس مخالف،

 

مدیریت روابط دختر و پسر

سه پکیج اورجینال با DVD پشت نقره ای کیفیت عالی

فقط 7500 تومان

خرید مجموعه مدیریت روابط دختر و پسر

این 3 پکیج را فقط 7500 تومان بخرید!!

در بعضی از سایت ها قیمت محصول مشابه را کمتر ذکر کرده اند که خریدار در نگاه اول آن را می بیند اما به این نکته توجه کنید که در ثبت سفارش در قسمت فاکتور هزینه پستی و مالیات و خدمات و ارزش افزوده و ... اضافه می گردد!! که از این مبلغ بسیار بیشتر می شود ولی ما به شما 3 پکیج زیر را فقط 7500 تومان می فروشیم و در صورت خرید نقدی هزینه ارسال به محل را ما پرداخت می کنیم و در صورت خرید پستی ارزانترین بسته را ارسال می کنیم به هیچ وجه فریب تبلیغات و قیمت های غیر واقعی دیگران را نخورید و قیمت نهایی فاکتور را چک کنید!!در ضمن مجموعه ارسالی ما اورجینال پشت نقره ای می باشد

قبل از خرید امتحان کنید

مدیریت روابط دختر و پسر

 خلاصه مطالب مجموعه: مدیریت دوران نامزدی

تعریف نامزدی، اهداف نامزدی ، ضرورت شناخت، موضوعات شناخت، آیا روابط قبلی را بگوییم یا خیر، جایگاه سوالات مالی، جنسی، مکانیکی، حداقل میزان مذاکره با همسر آینده، مطالعه رفتار، گذشت زمان، روانشناسی رنگ ها، روز و سال تولد، چهره شناسی در شناخت همسر آینده،تکنیک های دروغ سنجی، سوالات رسمی و فانتزی، سوالاتی که نباید بپرسید، چکیده حقوق خانواده، مهریه، جهیزیه، محل سکونک، خرید عروسی، شرایط ضمن عقد، آشنایی با چک لیست مراسم عروسی، باید ها و نبایدها در دوران نامزدی، نامزدی و مدیریت تغییر ، مدیریت جلسات خواستگرای، مدیریت مراسم عروسی، ضرورت مشاوره قبل از ازدواج و .....

 

شناسه اثر ثبت این محصولات در وزارت فرهنگ و ارشاد :

27-23883-8

27-23883-4

27-23883-9
 

 

تصاویری از مجموعه های مدیریت عشق و روابط در زندگی دختران و پسران!

مدیریت روابط دختر و پسرمدیریت روابط دختر و پسرمدیریت روابط دختر و پسر

 

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

این محصول دارای پشتیبانی کامل خرابی می باشد !!

 

مدیریت روابط دختر و پسر   مدیریت روابط دختر و پسر

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد از اینترنت بیتاسل    

 

3DVD اورجینال

قیمت : 75,000 ریال
  • برچسب ها :
آسیبی بازدید : 55 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

آموزش بستن شال و روسری

 

آموزش بستن شال و روسری

 

متفاوت ترن مجموعه آموزشی در ایران

مخصوص خانم های خوش سلیقه و همگام با مد روز

ارائه جدیدترین مدل های سال

دیگر از تکراری بودن شال خود خسته نمی شوید

همیشه برای متفاوت بودن لازم نیست شال خود را عوض کنید

گاهی با بستن متفاوت شال شیک تر و جذابتر می شوید

هیچ گاه جدیدترین مدل ها را نمی توانید دانلود کنید!!!

چطور شال خود را زیباتر سر كنیم؟!
فقط با آرایش چهره زیبا نمی شوید...

در قالب پکیجی کاملا شکیل و اورجینال همانند تصاویر زیر

 

آموزش بستن شال و روسری

 

قیمت : 8700 تومان

قیمت :7500 تومان

خرید پستی آموزش بستن شال و روسری 

 

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

در هر کجای ایران که هستید، می توانید با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !

 

اگر روسری و شال خود را به زیبایی سر كنید
جذاب ترو زیباتر خواهید شد...

 

برای اولین بار در سال تقدیم به

خانوم هایی كه شیك و به روزهستند...

 

حتما از تأثیر نحوه بستن شال در زیبایی و جذابیت چهره تان آگاه هستید!


یكی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های ایرانی پوشش سر آنهاست


مطمئن باشید با دیدن این مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلی نمیبندید...


این مدل ها را ببینید و به دوستان خود هم توصیه كنید...


پس این فرصت استثنایی و بی نظیر را از دست ندهید...

 

شما با یاد گرفتن این مدل های زیبا و جدید همواره

متفاوت و متمایز از دیگران خواهید بود...

 

 فقط با آرایش چهره زیبا نمی شوید...


با متفاوت بودن در مدل بستن شال و روسری خود

از صرف هزینه برای آرایش و وقت زیاد آسوده می شوید

 

جذابیت و زیبایی حق شماست پس آن را از دست ندهید!!

 

روشهای بستن شال و روسری احتیاج به دوره و کلاس ندارد

 

کاملترین مجموعه آموزش بستن شال

  

آموزش بستن شال و روسری

 

قیمت : 8700 تومان

قیمت :7500 تومان

 

خرید پستی آموزش بستن شال و روسری    

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

در هر کجای ایران که هستید، می توانید با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !


شیك ترین و به روز ترین مدل های بستن شال ...


خودتان را با مدل های سال و فوق العاده جدید به روز كنید...


این روش ها توسط بهترین طراحان و آرایشگران تدوین شده است...


برای اولین بار در ایران تقدیم به خانوم هایی كه شیك و به روزهستند...


هركدام از این روشها به صورت مرحله به مرحله و كامل توضیح داده شده است.


حتما از تأثیر نحوه بستن شال در زیبایی و جذابیت چهره تان آگاه هستید!!

 

بستن شال و روسری

 

قیمت : 8700 تومان

قیمت :7500 تومان

خرید پستی آموزش بستن شال و روسری 

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

در هر کجای ایران که هستید، می توانید با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !

 

با متفاوت بودن در مدل بستن شال و روسری خود

از صرف هزینه برای آرایش و وقت زیاد آسوده می شوید

 

جذابیت و زیبایی حق شماست پس آن را از دست ندهید!!

 

روشهای بستن شال و روسری احتیاج به دوره و کلاس ندارد

 

کاملترین مجموعه آموزش بستن شال

 

بهترین و سرگرم کننده ترین هدیه برای دختران ایرانی !

همه و همه در یک نرم افزار با قیمتی استثنایی !!

 

تصویر باکس حقیقی و اورجینال این محصول :

 

آموزش بستن شال و روسری آموزش بستن شال و روسری

 

سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد از اینترنت بیتاسل

آموزش بستن شال و روسری   آموزش بستن شال و روسری  

1DVD اورجینال شرکتی به همراه قاب و پکیج اختصاصی

قیمت : 75,000 ریال

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت رباتک
  • ساندویچ پانل دیواری
  • آتلیه کودک
  • مقاله
  • وی اس تی
  • متن کامل پايان نامه
  • پايان نامه حسابداري مالياتي
  • پايان نامه حقوق
  • پايان نامه علوم اجتماعي جامعه شناسي
  • پايان نامه دانلود
  • پايان نامه هاي ارشد
  • دانلود فايل پايان نامه
  • پايان نامه روانشناسي
  • دانلود مقاله معماري
  • خرید لباس
  • آتلیه عروس
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • خرید سرور اختصاصی آمریکا از مبین هاست
  • پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
  • گیفت کارت آیتونز
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • تور تایلند
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود مقاله مدیریت
  • دانلود آهنگ
  • اس ام اس عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • لباس خواب
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • تور آنتالیا
  • عید نوروز 95
  • تشریفات مجالس
  • فروش لوازم یدکی
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • کاهش پینگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • پروپوزال آماده
  • سایت همسریابی دوهمدل
  • پایان نامه حسابداری
  • پایان نامه عمران
  • نرم افزار مشاور املاک
  • پنل تلگرام
  • نرم افزار وکلا
  • نرم افزار حسابداری
  • نرم افزار مدیریت انبار
  • نرم افزار مطب دندانپزشکی
  • نرم افزار مدیریت مطب
  • نرم افزار مدیریت هتل
  • نرم افزار مشاور املاک
  • خرید دوربین مدار بسته
  • دستگاه تصفیه آب
  • سلامت
  • پارکت
  • سرویس نوجوان
  • آگهی رایگان
  • جت هیتر
  • هیتر موشکی
  • کولر صنعتی
  • فن سانتریفیوژ
  • باکس هارد اکسترنال
  • فروش رم لپ تاپ ddr3
  • خرید رم لپ تاپ ddr3
  • قیمت رم لپ تاپ ddr3
  • رم لپ تاپ ddr3
  • درمان زود انزالی
  • پایان نامه کارشناسی ارشد
  • خرید بک لینک
  • فروش بک لینک ارزان
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • ساخت وبسایت رایگان
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
    برترین فروشگاه اینترنتی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,162
  • بازدید کلی : 10,637